Alexander sover sin middagsvila och älsklingen och jag ska snart gå och fixa lite lunch hade jag tänkt. Älsklingen har studiedag idag så vi passar på att myser som bara den så det blir väl en stunds utelek sen för det gäller ju att passa på när det är fint väder med tanke på allt regn vi haft i veckan. Annars blir det farmor mys för Alexander idag för ikväll ska vi på bio och se den nya Avengers och som vi har längtat! Hoppas nu den håller våra skyhöga förväntningar!

Hoppas ni får en riktigt bra fredag med fredagsmys och glöm inte bort att anmäla er till Veckans Bloggtips HÄR!
Kommentarer
Sara

Hoppas ni får en mysig kväll! En film vi också vill se, men ikväll blir det hemmamys av något slag =)

Carolina

Hej!



Får jag vara nyfiken å fråga hur bred din blogg är? Alltså själva bloggdelen & menyn? Hur stora (breda) bilder kan du ladda upp?



Ha en bra dag! :)

Qieck

Den ska jag se;)

Carolina

Tack för att du svarade! Jättesnällt :)



Väntar på att få börja jobba på min nya design och du hade perfekt bredd/storlek på menyn o bloggdelen. Tycker det är på gränsen till för smalt om man har under 700 px, vill gärna ha lite större än så dvs som du har, såg mer luftigt och fint ut än smalare bloggar där det ser så ihoptryckt ut om man har mycket bildinlägg!

Astrid <3

mina brorsor såg den igår, dem gillade den. Men vad tyckte du? <3

Matilda.Z.Gunnar

vill se den filmen med =)

Emmman

Den värkar bra ;)

moa persson

den e bra :)

Astrid

Hoppas den var bra! :)


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback