Förra fredagen blev ju faktiskt min lilla bebis hela sju månader och han känns ju verkligen inte som en bebis längre. Man märker hur mer uppmärksam han blir, hur mycket mer han redan förstår. Tiden går helt sjudundrande fort och alla ni föräldrar där ute vet vad jag menar när det kommer till tid med som små.

Han är i alla fall en stor, lång och allmänt pigg och glad liten pojke som älskar bollar, farmors glasögon och pappans xbox (och alla andra tekniska saker). Han sitter själv sen någon månad tillbaks och tar sig även fram på sina egna vis (ålande, som en mask m.m). Nu har han även börjat resa sig och är så stadig vilket både pappan och jag blev chockade över.

Tänderna lyser med sin frånvaro men dregglandet och gnällandet är tillbaks och vi hoppas att det är tänderna som spökar hos den lilla herrn och att han snart är sig själv igen. Maten har gått lite upp och ner på senaste tiden enda sen han var förkyld och det funkar med riktig mat då och då men för det mesta sitter han och tramsar och spottar ut det så vi tar det lugnt och hoppas det kommer tillbaks snart.

Däremot så har sömnen blivit bättre och nu skippar han helt nattmålet och har även blivit så duktig på att somna tidigt på kvällarna utan att vakna efter 1½ - 2 timmar. Så nu är det 19.00 till ca 06.00 som gäller och sen somnar han om efter lite välling och vaknar vid 8 snåret igen. Perfekt tycker föräldrarna som får flera timmars sammanhängande sömn.

Kommentarer
Josefine

Kan du inte lägga upp lite bilder på hur ni bor? :)

Hur det ser ut inne hos er och även ute runt omkring? :)

S O N J A F O T O

Han är så otroligt söt!

Sara

Jättefin bild! =)

Lovisa

Gud vad söt liten baby, 7 månader gammal ;') <3

Mia

Åh! så sööööt! :D

Jimmy

Så söööööööt!!

"Skinneiy"

Jättefiin bild!!

Lovelyeverafter - Mammalivet, foto & design

Sötnosen! Han börjar bli så stor :)

emma

Jättefin blogg du har!:)

my

Så sjukt söt :)

my

Så sjukt söt :)

my

Så sjukt söt :)

my

Så sjukt söt :)

julia

åhh vad sööt

Angelica- Mamma till Leia & lillasyster i magen <3

Tänk vad fort tiden går :)

Fin bild också =)

mika

riktigt söt :)

BlinkaLillaStjärna

Vad gullig! :D

ENDENISE - a mama's story

sv: försöker stå på mig, försker att inte ta åt mig men det är fasiken inte lätt. VIDRIGA människor rent ut sagt.. usch!

Maria - Photography & Webdesign

Så fin bild!

Maja

Duktigt fotograferat :)

Märtha

Gud så söt! Grattis från mig :)

Sofia

Söt <3 :)

Natta.J

Så söt! Gratta honom från mig <3

Amandahandler

Så söt! :D

emma

Skitsnygg design asså!

emma

Jättefin blogg:D

emma

Gillar verkligen ditt sätt att skriva C:

emma



Åh gud, är in loooove i din design!

emma

Hej, är allt bra idag?:)

Malin EE Hansen

Jätte fin bild. Dem växer upp för fort :)

Liinis

Har just börjat läsa din blogg :) Du har 7kt fina bilder! Grattis till lillherren då för 7 månader! ;)



Melinda - stolt mamma till 3 killar ♥

Åh jag måste bara fråga hur du har gjort menyn längst upp som följer med ner när man skrollar? jag som har letat som fan för o hitta hur man gör =P även dina länkar som sakta skimrar bort i menyn? vill med ha så!



Du vill inte fixa in det till mig för en peng?

Skulle bli jätteglad om du ville hjälpa mig eller iaf förklara hur du gjort.



Kram

Sara

Tack snälla du! =)

Malin - Mamma till Alice & Lowe

Gud vad söt, otroligt fin bild!!

Amandahandler

Vilken söt baby :)

Mandy & River

Vilken fin bild på gokillen :)

Linda

måste verkligen följa din blogg! :o älskar små söta bebisar :3

Sofia

Jättefin bild!

Erika

Jättefinbild i svartvitt! <3

Nikon älskaren

SÅ söt! :D Bilden är perfekt ;D Älskar ögat! :*

julia holmström ' [foto&vardag]

perfekt bild!

Elin

Grattis till honom!:D

Ida D.

Vilka fina bilder du tar!

weea

Jätte bra blogg du driver


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback