Idag blev det alltså BVC mamman och Emma fick vaccin och fy f*n vad ont det gjorde men nu är två av tre klara i alla fall och jag har någon månad på mig att förbereda mig inför sista. I alla fall så gick det bra med Alexander, boel undersökning plus vanlig vikt och längd blev det idag och han blev godkänd på boel testet och lillskiten vägde nu 9360g och hade gått upp exakt ett helt kilo sen sist vi var där för 2 månader sen. Våran stora kille!

Efteråt blev det promenad och lunch med Emma, det är verkligen tur att vi bor så nära varann så att man bara kan skicka ett sms och sedan ses utanför. Underbart!
Kommentarer
Elise Gulle

Är det jag som kommenterar nu ? <3

Älskar bilden och fint väder hos er/dig ! <3

En chic mammas bekännelser

härliga bilder som alltid, allt bra idag ? :)

Anonym

Hur går det med att skaffa en egen lägenhet? Du skrev ju för några månader sen att ni letade efter en egen lägenhet?

Amanda 17år & mamma!

- tänk va olika det är :)

Allt bra med er? kram

Moa Persson

den e hemsk!

A N G E L I J N A

fin bild :)

Hanna

Jätte fin bild skönt att allt gick bar dåe ;)

Emilia

Älskar din blogg, dina bilder är underbara!

vicky

Tack syster <33

Jimmy

Helt superfin bild! Älskar din blogg!

Olivia

Underbar bild! (:

Erika

Underbar bild, vad har du för kamera?:O

Qieck

Underbar bild;)

Linnea J

Oh herre, vilken underbar bild :D

pao

Vilken kamera har du?=)

Moa

Oh gud vad snygg bild! :D

Matilda.Z.Gunnar

Låter som en överlag bra dag :D


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback