...är det väldigt mörkt? konstigt? Det verkar i alla fall den lilla herrn tycka och är inte alls överrens med pappans val av solglasögon. Det var lite "vad ska jag med sådana till när jag ändå blundar när solen lyser på mig"- känsla från Alexander. Men, men söt blev han i alla fall, haha

Idag har vi haft en för j*vla bra dag. Pigga och fulla med energi båda två. Vi började morgonen med en powerwalk med Emma och Isabella och sen blev det kaffe och frukost tillsammans innan vi vandrade över gatan hem igen. Då blev det snabba ryck att göra sig klar för att sen mötte upp pappan för en tur till Lund. Mamman behövde nytt smink och pappan kände för att bjuda på mat. Med andra ord, en helt underbar eftermiddag i solen. Mina böner blev visst hörda för gud vad fint väder det har varit idag.

Nu har vi städat, fixat och fått in en ny byreå i sovrummet så nu borde vi få plats med alla kläder, hoppas jag. Men nu ska jag trilla ihop i soffan och vila kroppen framför någon dålig film. Kanske kan man få älsklingen att massera? Drömma kan vi ju. ;)
Kommentarer
julia holmström ' [foto&vardag]

underbar fin bebis!

almiZen

oo vilken söt bebis ^^

almiZen

vad cool han blev med solbrillor :)

Elin

Åh så söt han är!:D

Felicia

Jättefin blogg!:D

Blue Velvet - Vegas mamma

Haha... vilken tuffing!

vicky

sv; Men är så jobbigt att kommentera ju ;) saknar dig <3

Johanna ^^

aww, jättesöt alltså! & gud vilken fin blogg :D

Jennie Lenita - 3 barnsmamma

Det känns verkligen kanon, nu vet jag att det är jag som bestämmer ;)

Sara

Sv: Okej, jaja bara undra :). Nepp, du har inte missat något, än ligger där ingen bebis i min mage och som det ser ut just nu så får det vänta ett tag :). Dock så älskar jag bebis kläder (och bebisar hihi) tänkte kolla storlek och pris, några av sakerna kanske man kan spara, andra ge bort eller kolla iaf vad hon vill ha och sånt :P...

Eleanor 17 år och mamma

Varför ska man inte göra sit ups? :)

Ida D.

Åh, vilken söt liten kille!

Sadda

Nämen gud vilken sötnos ^^

Mini

Vilken tuffing!

Elin

Cooling ^^

Melissa

Vilket tuffing :P

K A R R O W ~ Illustrationer, foto & migrän

Riktigt cool! :)

weea

Gillar bilden när han sträcker ut tungan :P

Anonym tjej :)

Tuffing!

sofia

Vilken goding!!

Rosa Smurf

Stekarn ;3 Tuffing där!

Olivia

Underbar blogg (:

Astrid

Tjejerna kommer stå i kö för honom, haha. 8D

Jimmy

Gu va han blev cool ;)

♥ ♥ Melissas Prinsar ♥ ♥

cooling =)

Hanna Fredriksson

gud va söt!! :D

Moa Persson

awwww!!

Olivia

Tuffing! (:

Elisabeth Thomsen

Haha, sån cooling, älskar att du tar bilder på din son, undrar dock om du printar ut eller så för att ha i album och så ?:)

Linnea J

Haha nawi, fett cool bild :)


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback