Hah, nu la jag märke till att hans gylf är öppen på denna bild, hahaha!

Min nuvarande relation är med Pontus, eller älsklingen som jag oftast skriver. Han är min absolut bästa vän och även den personen som står mig närmast.

Pontus och jag har känt varandra sen 2008 och varit tillsammans i två år idag. Vi träffades genom min dåvarande pojkvän och blev väldigt bra kompisar och under sommarn 2008 smsade vi väldigt mycket och sen började vi även på samma skola och han gick också i min parallel klass. Jag blev lite små kär i honom för han var såå himla charmig dock var det inte vår tur då och mycket hände och det slutade med att vi bröt kontakten helt. Men hösten 2009 hittade vi tillbaks till varann och den 22 september, på hans födelsedag, blev jag akut sjuk i skolan och blev hämtad med ambulans och jag minns hur han stog där och var ledsen och innan jag åkte iväg sa han att han älskade mig och sen dess har det varit vi och nu två år senare har vi båda växt, mognat och förändrats men vi har gjort det tillsammans.

Han är den bästa pojkvännen och en underbar pappa till Alexander!
Kommentarer
Emma, gravid med BF november

Sv: tack så mycket! Ja det är en liten flicka, går in i vecka 32 imorgon så snart där! (fast för långt bort :))

Ellie

Sv: Jo men precis, har försökt med en sån här lista förut :). Men det gick inge vidare med den :P

Malin

Hejsan svarar på kommentaren här som du skrev på min blogg:), tack så mycket att du tycker min mage är fin och liten:p, jätte fint skrivet om din pojkvän:), han fyller samma dag som mig:p

Pontus

Jag älskar dig mer än ord kan beskriva min flicka.

Gud ja vad fin tiden med dig har varit och jag vet att vi bara kommer få det finare mer åren.

Jag kommer alltid stå vid din sida så som jag gjorde vid ambulansen då.



Du finns i mitt hjärta och där kommer du alltid stanna.

Precis som vår underbara som kommer finnas där och som vi pratat om så är det två olika sorters kärlek men ni två har hela mitt hjärta det ska du veta och det kommer ni alltid att ha hjärtat mitt.



Jag älskar er över allt annat <3


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback