Vad visa människor tänker med. Hittade en gravid blogg för ett tag sen som jag nu senare fått reda på bara var fejk. Hon hade snott andras mag och ultraljudsbilder. Jag kan för allt i världen inte förstå varför man fejkar något sådant här. Vad får man ut av det hela? Nej, omoget är vad det är och stackars dom vars bilder blir tagna! Sen förstår jag inte varför man just fejkar att man är väldigt ung och gravid, varför just det? Jag tycker ju inte att det direkt verkar vara något att uppnå.

Nej, strunt i de nu
. Idag blev min älskade Alexander 6 veckor gammal och tiden går verkligen fort. Kanske till och med lite för fort även om man nu bara vill att han ska bli lite äldre. Men varje tid har väl sin charm och vi försöker verkligen ta vara på tiden. För såhär fort som tiden går nu så är han väl snart 1 år och springer runder. Ja, varje period har nog sin charm.



Kommentarer
Blue Velvet - Vegas mamma

Man VA!!!!! Hur idiotisk får man bli...

cec

vill du ha chansen att vinna ett smycke ifrån www.mestore.se? =) kolla in bloggen och var med och tävla då!

jennie

Tack för kommentarerna i min blogg!

Usch vem gör sådär att sno andras bilder? Läskigt att tänka att vem som helst skulle kunna sno ens bilder och låtsas vara jag. Bläää folk har inget liv..



Våra bebisar är ju nästan lika gamla :D eller ja, din är 2 veckor äldre :D

Anna

Ja, jag läste hennes blogg också, och jag kan för allt i världen inte förstå varför man fejkar nåt sådant?! Nä, hon verkar ofrisk.

Hoppas du har en fin dag =)

Anonym

är det hon som säger att hon är 14 år och väntar tvillingar? eller finns det fler knäppisar?



Nog om det, hur fin blogg som helst och ni verkar ju bara så himla fina.

Lycka till med allt, kram på dej!

erika

om det är den där fjortonåriga tjejen du menar håller jag med till hundra. Läser hennes blogg bara för att det är så jäkla löjligt! Blir så sur eftersom man vet att det är fake, och att vara gravid är en väldigt seriös sak, men vissa har något skit i skallen, t ex hon.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback