Har nu ikväll suttit och lagt över alla bilder från datorn
till den externa hårddisken och även rensat lite bilder. Det visade sig att jag tagit 4500 bilder sen jag köpte den nya kameran i Juli. Det trodde jag verkligen inte. Så lite rensning behövdes även bilderna sen förra året fick sig en omgång. 

Men som alltid när man rensar bilder hittar man lite roligt
, denna gången var det bilder från graviditeten. Jag minns hur stor jag tyckte jag var på dom översta bilderna. Hah säger jag bara. Tänk om jag visste då hur mycket större jag skulle bli. Den nedersta bilden är tagen i v.36+ och där är jag faktiskt stor och det roligaste är att jag är inte som störst där. Även om det bara är några veckor sen så kan jag inte tänka mig att jag varit sådär stor.
Kommentarer
Fia - mamma till Lucas

Hoppas allt är bra! :)

Du har en jättefin blogg och en supersöt son!

Hittade hit precis nu av en slump, jag läser happy days och klickade in på den som vann tavlan, dig alltså. Och fastnade direkt så dig lägger jag till på BL :)



Kram

Ellie

Ååh så vacker mage du hade Erica, blir ju sugen på bebis nu igen. När man kollar tillbaka på magbilderna :).

Ska bli super kul att få träffa er snart :)<3

Maria - med bebis i magen ☆

så fina foton på magen :)

född 1996 och gravid

SV: Jo jag kommer hinna gå ut, försöka i alla fall om bebis stanna. Eftersom jag är väldigt pluggis av mig så ser varken jag, min familj eller lärarna på skolan några problem för mig att färda 9ans kurser innan barnet kommer, självklart får jag ju plugga på distans vårterminen som kommer för färda det, det SKA jag och det kan ingen ta ifrån mig. Och nu har jag varit otydlig ber om ursäkt för det, jag menar självklart år 2013 ska jag söka in till samhäll/ekonomi, alltså inte 2012. Det är inga som helst problem att stå i bostadskö, jag har fått dispans och kanske ska få en lägenhet som ligger väldigt nära mina föräldrars hus vilket är bra, den är inte alls stor men det duger som första bostad. Det finns betydligt fler i min ålder som flyttar hemifrån nu när de ska börja gymnasiet, så som internat och sen vanlig lägenhet så det är inget probmlem alls!

Frida - mamma till Elsa

Vilken fin mage du hade :)

Lilla familjen

Fina bilder, vad mysig och stor mage du hade ! (:

julia

haha vilken mage <3

julia

haha man ser hur magen blir större och större :)

Summergirl

Så fint med gravidmage!! ;)

Emilia

Åh, gud vilken mysig mage!

Anonym

Gud så fint. Ett litet mirakel! :) <3


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback