Super seg dag idag. Skulle egentligen till Malmö idag och träffa min faster men eftersom natten har varit ovanligt jobbig inatt så fick det blev en annan dag och jag fick ta igen lite sömn. Alexander vaknade nog ett tiotal gånger inatt och när älsklingens alarm ringde vid 08.00 så vaknade han och ville inte somna om så då fick älsklingen gå upp med honom och jag fick ta igen lite sömn. Nu är man lite piggare men allmänt seg är man ändå. Har ändå fått gjort lite idag. Har gjort klart ytterliggare en bloggdesign, fixat med papper och annat hos försäkringskassan och nu håller jag på att mata Alexander sen ska jag fortsätta med min städning.

Tänkte slänga
in lite om hur det går med Alexanders utveckling nu vid två månaders ålder. Så det kommer nog upp om en liten stund.

Kommentarer
Ida - Mamma till Vilda & Liv

Jo, den är verkligen superfin den där dressen! Men det kommer nog fler ;)

Din Alexander är ju bara en dag yngre än min Liv! Vad roligt :) Läste under kategorin vikt och längd på Alexander, och herregud vad liten min tjej måste vara alltså! Jag vet att hon är liten, men jag har aldrig haft någon i samma ålder att jämföra med. Men nu när jag läste om din lilla kille så inser jag verkligen vilken miniplutt jag har.

Ida - Mamma till Vilda & Liv

Ja visst är det. Och helst i det här fallet när det bara skiljer en dag!

I torsdags var jag på 8 veckorskontroll med Liv, och då vägde hon 3555g och var 55cm lång, så hon är en lite tjej! Hur stor är din kille nu? :)

Susan med mini i magen- England

Vilken fin bild!

Och bilden i headern är helt underbar, så varm och vacker.

Marinda :)

Så fin bild !(:

Emmman

Jätte härlig bild <3


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback