Mys pojken innan idag i sin nya grod pyjamas!


Fredag igen.
Veckorna går verkligen jätte fort nu för tiden. Känns som det nyss var Måndag. Men nu är det iallafall Fredag och nu har älskling lov så vi får hela nästa vecka tillsammans så blir väl att försöka hitta på något roligt. Vi ska även försöka träffa lite gamla kompisar.

Ikväll har vi haft riktigt fredagsmys med lite godis och popcorn. Idol såg vi inte idag utan vi mös ner oss i soffan och tittade på Baksmällan II. Inte lika bra som ettan men den gick att se. Imorgon blir det kalas, igen och sen på söndag blir det nog en tur till IKEA och även försöka se om vi kan hitta någon färg till sovrummet. Vill verkligen måla om där inne. 

Jag har börjat känna att min blogg känns jätte tråkig och jag är inte alls nöjd med det jag publicerar. Det känns inte som jag någonstans. Jag har aldrig varit den som velat skriva om "Idag gjorde jag de och de och de..." så tänkte försöka ordna lite mer roliga inlägg. Men vad vill ni läsa om? Är det någon fråga ni vill att jag ska svara lite mer på eller vad? Kom gärna med idéer! 





Kommentarer
Annie

Vilken liten söt ängel! :-) Pussvänlig så det skriker om det!

Trees

aaah gud vilken sötis :D

DR

- så fin bild! kram!

Fanny

Kanske mer om typ dina bilder? Du är så grymt bra på att fotografera så det hade varit kul! Typ . . . Ja det var allt jag kunde komma på xD

Elin

Så himla söt bild :)

Anna Ranvide

Hej jag har följt din blogg sen ett tag tillbaka och jag läser den dagligen, jag tycker att det är kul att du berättar vad ni hittar på med, Vad Alexander gör för framsteg och visa vad för nytt du köpt till honom :D

MVH Anna


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback