Blivit mycket shopping till Alexander nu på sistone känns det som. Blev nästan bara saker till Alexander i Ullared, inte så mycket kläder då dm knappt hade några bodysar alls i stl. 62 men en massa tillbehör. Sen idag var vi på Center Syd och då hade Cubus en massa rea och 30 % på alla kläder så då fick vi i alla fall köpt en massa bodysar. Dom billigaste kostade nog 19kr har jag för mig så lite kap gjorde vi allt.



Detta var vad vi fick med oss från Cubus. 5 bodysar och 4 par strumpor. Den ena bodysen finns inte med på bild för den ville Alexander ha på sig nu ikväll efter att han kräkt ner allt annat.







Och från Ullared blev det en Alfons dress, en jacka, en polis pyjamas och sen blev det även 2 par mjukis byxor och 5 par strumpor. Så nu har vi nog oss så vi klarar oss igenom stl. 62.



Kommentarer
Ramona

Hej!

Har letat efter en sådan polisdräkt som du köpt! Vad är det för märke? Finns de någon annanstans än på Ullared?



Fin liten kille du har förresten =)



Mvh Ramona

ENDENISE

sv: Han har tagit det jätte bra, är så stolt över honom!

Kajsanova ♛

Så fina kläder! Jag var på cubus igår och då var det som du säger en massa rea, häärligt! :)

Mamma till Nellie

Åh vad roligt! :D Kan du inte bara gå in på msn, kan vi diskutera där nu om du har tid :)? Jag är världelös på maila...

Jennica - nybliven mamma

Jennica - nybliven mamma

jättefina kläder :)

emilia - 16 o gravid.

vilken gullig polisdress!

Hanna Fredriksson

gulliga kläder! :D


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback