Varit en lite halv dålig dag idag. Känt mig så trött, stressad och allmänt slut. Men fick snackat ut lite med älsklingen och sen satte vi oss ner och planerade inför dopet och nu känns det bättre. Dragit ner på antal personer då det inte riktigt funkar om vi blir 75 personer och nu har jag suttit och skrivit inbjudningskorten, städat, julpyntat, hängt tvätt och även slått in lite julklappar. Imorgon blir det stan med Emma och Patience tror jag och så kanske jag får hittat någon julklapp till älsklingen. Man kan ju hoppas.

Nu blir det lite mer städning och sen blir det mat. Idag blir det hemmalagad langos vilket är super mumsigt!

Har haft tankar på att helt lägga ner bloggen men vet att jag kommer ångra mig så nu vill jag ha tips på vad ni vill läsa om. Kanske har ni något önskeinlägg? Kom med en massa idéer så är ni super snälla!




Bjuder på en bild på en väldigt liten Alexander. Han ser ut som en liten Alien i ögonen!
Kommentarer
Eve

Bilder, 30 (eller nått) dagars lista, Bild på hur ni bor...film tips, musik tips...

Patience -18 & mor till Damien

En massa bilder :D!

Kajsanova ♛

Men gud, att han har varit så liten! Haha :)

Anonym

läser gärna bara om er vardag men även om era planer å drömmar :9 men med vardagligt som hur ni bor (foton gärna).. om ni tänk flytta?

Elina 16 år, mamma till Nellie

Härligt :) Tar det lång tid, jag vet inte jag är ju så oerfaren haha :D

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

vilken liten sötis =)



hoppas du har en mysig adventskväll!



//Anna

Driver webshoppen och klädmärket www.avanna.se

Fram till midnatt 3för2 på alla Today i'm wearing this och kameraprodukter.

Fraktfritt med koden FREE


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback