Blev inte IKEA för vår del idag utan älsklingens mamma körde dit själv så hon köper med byrån som vi ska ha. Så ni kan ju gissa vad vi ska syssla med ikväll, hahah.
Vi har i alla fall precis kommit hem efter en liten promenad in till byn i regnet för att handla ersättning och så och nu sitter vi och väntar på min pappa och sen ska vi iväg och äta med honom.

Har förresten även lagt in bilder från mobilen nu med bland annat dom absolut första bilderna på lilleman så ska ta och uppdatera förlossnings berättelsen med bilder och även lite tider och så nu när man har förlossnings journalen hemma.

Bjuder iallafall på en bild från när han va ca 1 ½ timme gammal och sen en nu tagen för någon tag sen. Ser inte ens ut som samma bebis tycker jag. haha :)

Kommentarer
Patience -18 & mamma till Damien

man kan inte förstå att dem varit så små :)

M - 24år med tre barn

Tiden går så fort.. min största kille fyller 5 och det känns som om det var igår han föddes.

M*

- så söt!

Kajsanova ♛

Herregud vilken skillnad, otroligt vad stor förändring ändå! Tiden går ju alldeles för fort! Men lika fin är han ändå. :)

Johanna - Mamma till Alice

Kul med en ny blogg att följa! Underbart söt lite on ni har :)

Pontus

JAG har tagit det bilden på min älskling:)


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback