- Älskar att tugga på sina händer eller andra saker som råkar hamna i munnen.
- Gillar inte att ligga ner längre utan det är sitta upp som gäller.
- Pratar och ler tillbaks så fort man pratar med honom.
- Använder stl. 62 i kläder.
- Använder stl. 3 i blöjor.
- Sparkar och viftar med händerna.
- Tittar väldigt mycket på sina fötter och verkar tycka att dom är väldigt intressanta.
- Sträcker sig efter saker men har inte riktigt förstått hur man får tag i dom än.
- Är inte jätte intresserad av nappen längre.
- Äter ca 150 ml ersättning åt gången.
- Vaknar oftast bara en gång för mat på natten. Vid 5-6-7.
- Tycker fortfarande om att bada och gillar det mer och mer för varje gång.
- Försöker rulla från rygg till mage men kommer bara halv vägs och blir jätte sur.
- Älskar när det dyket upp nya människor som inte är mamma och pappa.
- Gillar att åka bil och sova i vagnen.
- Älskar, älskar att ligga på skötbordet. Då pratar man, skrattar, viftar och  sparkar man så mycket att man inte får på honom kläderna.
- Skrattar med ljud.

Kommer jag på mer så fyller jag såklart på efterhand.
Kommentarer
Nina

Haha, det låter precis som att du beskriver Alice! Allt stämmer in på henne, förutom storleken på kläder och blöjor. För där har hon 56 på kläderna och 2 på blöjorna. Annars är det exakt samma. Kul att se hur det kan vara så lika :)

Ellen

Jo men jag är i skolan hela dagen och så är det mörkt när jag kommer hem hur ska jag göra då? :p

deniseholmsten

Hej finis! allt bra ?! kram :)

Elina 16 år, mamma till Nellie

hur ofta ger du honom 150? :)

Hanna- Mamma till Alexander

Alltid kul att se hur de utvecklas :)


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback