Gud vad jag saknar min kamera, man börjar lätt känna sig totalt handikappad. Men som det ser ut nu så blir det väl en ny systemkamera i sommar annars vet jag inte vad jag gör, vill ju verkligen kunna dokumentera allt när lillen kommer. Usch..
Super nervös inför föräldrakursen imorgon.. Hoppas man inte blir allt för utstirrad och utstött! Får förhoppningsvis  också besked då om BM hittat någon ungamamma grupp inärheten. Hade ju varit skoj att få träffa andra som där åldersskillnaden inte är så stor. :)
Kommentarer
michelle

var bor du ? för jag är oxå ung mamma på 15 år

Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

carrå - mamma till Isabella

Hoppas det gick bra i din föräldragrupp!. Jag hamnade i en ung föräldragrupp men var yngst ändå tycker ändå jag är ganska gammal, haha...Men nu går jag i en där alla är 35+ och bara snackar husamorteringr så hoppas det inte händer dig ;)

Amanda 19, mamma till Jolene

Hej! Jag är en ny läsare, hittade din blogg idag.

Jag gick sj på en "ungföräldrar" grupp när jag var gravid, kändes bra att ha något att göra efter att jag slutat jobba när jag var gravid runt v30.

Jag var också 16 när jag blev gravid, 17 när jag blev mamma och nu är jag 19 och mamma till en snart 2åring :) Tiden springer iväg!

Men vart bor du? Jag hade gruppen i Hudidnge, sthlm.



All lycka till // Amanda


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback