Varit på språng hela dagen känns det som. Åkte in till Lund vid 1 och sen blev det en sväng in på JätteKul som säljer barn saker och andra tillbehör. Finns så mycket fint som man bara vill ta med sig. När vi tittat lite där drog vi vidare in till stan och kollade lite i affärer och fick köpt en body, två mössor samt två pyjamaser till Liten och sen  hade jag tid hos barnmorskan så blev in där och gjorde rutinkontroll. Litens hjärtljud lät jättebra och allt annat såg bra ut så det var skönt. Sen stack vi inom på Babyproffsen och fick köpt en skötbädd och så hörde vi om att hyra barnstol den frösta tiden och det ska vi verkligen göra där. Prisvärt som f*n då dom inte kan andvända det babyskyddet så länge. Så nu har man fått ytterliggare något avprickat från "att fixa listan". Imorgon blir det att skriva på faderskaps papperna och sen åker vi och stor handlar inför veckan då vi ska vara hus vakt medans mina föräldrar är på semester. :)

Lite bilder;
Bild 1. Body för 30 kr, väldigt prisvärt.
Bild 2. Pyjamas med texten "I need no sleep"
Bild 3. Pyjamas med koaler tror jag det var 
Bild 4. Två mössor i mindre storlek för det har vi inte.
Bild 5. Mönstret på skötbädden. Blev en med spöket laban :)
Kommentarer
Anonym

Sv; Verkligen!! Verkar super mysig att ha, när man bara är hemma med lilla killen :)

Patience -Ung & gravid

Det var trevligt att "träffa dig" idag :) Boddyn är OTROLIGT söt :D!

Rebecka

Hej

17 år och ung mamma

hihi tack :) men vad spännande att du väntar barn.

Måste bara fråga, var det helt klart att du skulle behålla det eller gick du och veva om en abort ? :)

Matilda

Jag tycker att du har en asgrym sida! Har du lust så slå även ett öga på min :).


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback