Varit fullt upp hela helgen i fredags blev det då alltså lite lugnt och mysigt midsommarfirande med pojkvännen och hans familj. Sen i lördags blev det upp tidigt för att möta pappa + hans sambo och sen bar det iväg för att cykla dressin. Dock pallade inte riktigt min kropp det så jag åkte mest och sen drog vi till höllviken och sen vidare till Skanör och Falsterbo där vi skulle bo över natten och sen blev det middag på en trevlig restaurang i Skanör. Sen på söndagen blev det upp och stressa till frukosten och sen drog vi vidare till något musem som var jätte tråkigt så vi stunta i det och sen blev det en tur i malmö och sen vidre till Bjärred för glass och sen åkte vi hem. Blev en liten helg tur nu tillsammans, innan dom åker iväg till Holland och nu innan Liten kommer. :)

Nu är det ny vecka och jag har också gått in i vecka 32 och idag är det också exakt 2 månader till BF. Tiden går fort. Lgger upp lite info senare men först ska jag vila. Fick för mig att vara duktig och dammsuga och nustraffar min kropp mig. :)

Kommentarer

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback