Börjar närma sig nu. Går in i vecka 36/35+ imorgon så det känns verkligen som om man är inne på slutspurten nu. Dock får lilleman vänta med att komma ut tills mitt ID har kommit, hhaha. ;)

Försöker fördriva tiden så bra som möjligt så idag tog pojkvännen och jag en sväng till Burlöv och kollade runder. Kom hem med ett par skor och en super mysig kofta. Men det är inte alls lika roligt att spendera pengarna på sig själv längre. Mår nästintill dåligt när jag lägger dom på mig själv istället för på Liten, hah.
Imorgon blir det iallafall en lugn dag, måste verkligen ta det lugnt och göra ingenting en dag. För dessa sammandragningar/förvärkar som jag börjat få nu är inte att leka med. Så får passa på att vila imorgon för sen är det fullt upp hela nästa vecka. Jaja, nu blir det att krypa ner i soffan och se ytterliggare ett avsnitt av House MD tror jag. :)
Kommentarer

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback