Idag har vi klätt granen här hemma och med tre killar mellan 7 och 16 så blir det lite tjafs men tillslut fick vi upp den. Lite julkänsla fick vi nog men det känns ändå inte som om att det är jul om en vecka. Men det kanske kommer, vem vet.

Veckan blir en fullrullevecka för lilleman och mig. Fotograferingar, julshopping, BVC, föräldragrupp och lite så. Men känns bra att det inte blir en hemmasittar vecka i alla fall.

Nu väntar vi på mat och sen ska vi mysa ner oss med en film och hoppas på att det börjar snöa inatt.
Kommentarer
Hanna- Mamma till Alexander

Åh vilken fin gran! :) Ja man får verkligen lite mer julkänsla när den blir pyntad och fin :)

Jonna

Mysigt! :) Håller tummarna för att snön vill förgylla vår Jul!

ENDENISE - tävlingar igång ♥

ååh så mysigt :D

Moa - Dagens blogg tävling ♡

Mysigt :)



Kolla om du vann dagens blogg annars kan du anmäla dig igen i samma inlägg :)

Anna, mamma till Elis & Silas

Hej! Vilken fin blogg du har! :)

Nopp, har inte sålt design till henne..suck, att folk inte kan hitta på något eget..trist, men skrev till henne..tack för tipset :)

Kram Anna

Johanna - Mamma till Leija ♥

Så mysigt det blev med granen! :) Kram

Cherie Mårtensson - Mamma till Emma

Vad härligt med gran :D

Juksela,16 år och gravid till 17 år och morsa ( bf 24 dec )

Vill du bli dagens blogg?

då borde du klicka på länken under och anmäla dig



http://ungmammajuksela.blogg.se/2011/december/vill-du-bli-dagens-blogg.html

Jennie ♥

God Jul!

Hoppas allt är bra med dej?

Kramar

Elin

Hej! Tänkte svara på dina frågor :)

Igor är 6 månader gammal! Och visst är jag sugen på en design! Hade en på min förra blogg men nu har jag inte haft orken att hålla på :) Du får gärna fixa ihop något och gillar jag den köper jag den givetvis :)



Mvh Elin

Carruu

sv: ja det är en bra start på julen :) fin blogg du har!

Sabrin, Lovisa & Nellies mamma :)

Hej!

Skulle du vilja fixa en bloggdesign t mig för en liten slant? :D



Kram

Kajsa

Gud va fin blogg ! :D

Ida

sv: mena ju det! :)

Yohanna

Du fotar verkligen med känsla! Vad har du för kamera?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback