Då var denna jul över och nu ser vi framemot ett nytt år.

Igår firade jag julen hos min släkt på pappas sida för första gången sen jag var 8(?) och det var hur trevligt som helst. Ingen tomte var det tänkt från början men vi fick improvisera och jag är tacksam för att det blev bomull som skägg istället för en blöja. ;)

Både Alexander och jag fick super fina presenter och vi var väldigt trötta när vi åkte hem. Väl hemma blev det lite mer julfirande med älsklingen och hans familj vilket resluterade i ännu mera julklappar. Fick mitt älskade alfapet av älsklingen så resten av kvällen spenderades med att spela och älsklingen vann över mig, konstigt nog. ;)

Idag har vi slappat (precis som man ska göra på juldagen), städat undan lite och även testa mixern/blendern som Alexander fick av sin morfar och "mormor" och den gör verkligen goda milkshakes. Nu ska vi mysa ner oss i soffan och titta film och imorgon blir det att åka till falkenberg till min kära bror. Det ser vi alla framemot.
Hoppas ni alla har en bra jul helg!
Kommentarer
Jonna

Jonna

Ni ser ut att ha haft en helhärlig Jul! :) God fortsättning från oss!

sandra - mamma till William

vilka mysiga bilder :)

Hoppas ni hade en underbar julafton!

Lina

Vad roligt! :)

Jag kan ta nästan vad du vill, om du vill ha med stjärnor så får du det, vill du ha moln så får du det, eller enfärgat. Jag köper allt eftersom folk beställer. :) Bor du i närheten av Borås?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback