Nu beger vi oss mot tåget för en heldag ute på landet.
Kommentarer
Johanna - Mamma till Leija ♥

Ha så mysigt! Kram

Emelie

Tack för de fina orden!



Måste ju säga att din son inte är så pjåkig han heller ;) Riktig goding är han!

Mysig blogg du har förresten, dig kommer jag absolut att följa :)

Bodypalace

fin bild

Cherie Mårtensson - Mamma till Emma

Svar: Ja det känns riktigt skoj att få lite paket. Nästa vecka väntas tre till :D

Sanna- saos.blogg.se

svar tack men nej tack, jag gör mina designer själv. :-)



Söt bild! :-)

Louize

Så söt =)



Mathilda

Söt bild! :)



Sv: Tack så hemskt mycket!

Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Fin bild!

Chayenne - En av Sveriges skönaste unga mammabloggar.

Hoppas du har haft en trevlig helg :)

Sofia - JULKALENDER!

Vinnare + ny lucka uppe!

Jonna Erlandsson

sv: åh det blir ju perfekt! Låter riktigt kul och nytt :)

ENDENISE

sv: tack (:

Sandra, Colins mamma

Ja men verkligen tiden går alldeles för snabbt! Vilken fin bild. Hoppas ni haft en fin helg. Kram

Anja

Hejsan!



Vilken mysig blogg och vilken söt liten kille :-)

Du är verkligen super duktig på att fota!!!



Kika gärna in hos mig om du får en stund över,jag är en relativt ;-) ung mamma med fem härliga barn!



Ha en härlig Dag

Kram//Anja

Sara

Söt bild! :)



Svar: Tack för din fina kommentar! :)

Emma | Mamma till Kira

Men så söt!


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback