Charmigare än såhär kan man inte bli.

Idag har vi bara myst hela dagen. Mycket mer än så känner man inte för i detta vädret, tråkigt nog. Men nu är den lugna delen av veckan klar och imorgon blir det fotografering och sen Malmö med Emma för att handla lite julklappar dock ska jag inte köpa något själv då min plånbok säger emot mig på den delen så jag överlåter det till Emma istället och hon brukar klara det ganska bra.

Nu ska jag redigera klart lite bilder och sen ska jag fortsätta med lite designbeställningar som måste bli klara snart. Man får passa på när lillemannen sover helt enkelt.

Kommentarer
Fanny

Såg att Alexander hade namnsdag i Måndags!!! =) Så grattis grattis till honom !!! =)



Jättesöta bilder förresten, du är så grymt bra på att fotografera!! =)

Malin - bf 7 mars 2012

Tack så mycket!



Ja, han ligger ju på minus sidan så han blir en liten plutt. Men han växer i alla fall som han ska och det är skönt :)

fia

absolut! då ska jag maila dig i morgon:)

Moa - Nybliven mamma till Ella ♡

Åh så söt :)



Kika in och kolla om du vann dagens blogg eller anmäl dig igen om du vill ha en ny chans :)

Moa - Nybliven mamma till Ella ♡

Åhh så söt :)



Kika in och kolla om du vann dagens blogg eller anmäl dig igen om du vill ha en ny chans :)

Louize

Nu är vinnaren dragen - Klicka in dig för att se om just du vann en plats



Ny omgång är startad

http://shapeful.blogg.se/2011/december/vill-du-synas-2.html

Anonym

jah beställde ringen frpn nån hemsida men hittar inte tbx till den :S den hette nått med älskade barn

Emma - Mamma till Kira

Åh så söt man kan vara! :)

Lovisa

GUUUU VA SÖÖÖÖÖTTTIIIIIGGGGGG <3333


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback