Värkarna hänger kvar och har gjort hela dagen men har varit lite oregelbundna men har tilltagit lite nu igen och ont som fan gör dom nu så jag håller alla fingrar och tår för att det startar ordentligt nu ikväll/inatt för nu vill jag fan ta mig föda barn!

Annars har det inte hänt så mycket har städat och städat för att försöka få igång det mer och sen var även min kära fader här och lämnad mitt pass och id- kort så nu är de äntligen här. Men nu blir det att starta en film eller något annat att fördriva tiden med.

Snälla bebis kom igen nu!
Kommentarer
oliv

håller tummar och tår för dig med! <3

Sara

Spännande :) Håller tummarna!

Ilda - Mamma till Amilia :)

Nu ska du se att bebis kommer på min gissningsdag! :)

Lycka till!!


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback