Har fått in lite frågor på senaste om pappan till barnet så tänkte ta och svara och göra det hela lite tydligare.

Pappan till barnet är min pojkvän sen 2 år tillbaks och nu även sambo så han finns med i bilden och har gjort genom hela graviditeten och det är jag väldigt tacksam för. Utan honom hade jag inte klarat något utav detta, utan honom hade jag inte haft lilla Liten i magen.

Att behålla Liten var ett val vi var två om, alltså var detta något vi gemensamt kom fram till men vägen dit var ju självklart inte lätt.

När jag hade fått det där plusset var han lika chockad och förvirrad som jag var och jag är förvånad över att han tog det så bra som han gjorde, en tonårspojke på 15 år.
Men han var hela tiden väldigt stöttande och lugn. Så man kan väl sammanfatta det som att han tog det bra under omständigheterna.




Den stolta blivande pappan!
Kommentarer
Juksela , 16 år & blivande mamma

heysan , vart är det du gör din text? Pappa saken?



Kram

Ossi

Vad bra att han tog det så lugnt! :)


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback