BF + 2 nu och har haft lite värkar nu sen kvart i 6 ungefär så nu hoppas man bara att det tilltaroch kommer lite oftare men ont gör det iallafall. Idag är ju faktiskt vårt första BF datum så kanske, kanske är detta de rätta. Jag håller tummarna för nu är jag trött på den stora magen och att garderoben bara verkar bli mindre och mindre och jag vill så gärna ha min lilla son i famnen nu.

Nu har man iallafall skickat iväg pojkvännen till skolan och nu blir det väl att starta en film och mysa i soffan eller se om man kan försöka sova någon timme till.
Kommentarer
Amzie,, mamma till Viggo - 110531

Kom igen, heja heja! Har ju gissat på idag!!

Patience -18år & mamma till Damien

Yay! Då kanske han äntligen ät påväg :)!


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback